"Piłeś nie jedź - włącz myślenie"
Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji zainicjowało realizację kolejnej odsłony ogólnopolskiej kampanii społecznej tym razem pod nazwą "WŁĄCZ MYŚLENIE" ukierunkowanej na zwalczanie negatywnego zjawiska jakim jest prowadzenie pojazdu po wpływem alkoholu.
Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji zainicjowało realizację kolejnej odsłony ogólnopolskiej kampanii społecznej tym razem pod nazwą "WŁĄCZ MYŚLENIE" ukierunkowanej na zwalczanie negatywnego zjawiska jakim jest prowadzenie pojazdu po wpływem alkoholu. Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w ramach wspomianej kampanii przekazała ulotki promujące bezpieczeństwo w ruchu drogowym "Piłeś nie jedź - włącz myślenie". Głównym celem kamapnii jest przekonanie kierowców, aby nie prowadzili pojazdów po spożyciu alkoholu. Mając na względzie fakt, że w okresie przedświatecznym znacznie wzrasta i nasila się występowanie tego negatywnego zjawiska, uznano jako istotny element działań policyjnych przedsięwzięcia o charakterze profilaktycznym, w tym między innymi kolportowanie ulotek edukacyjnych.