Narodowy Spis Powrzechny
W związku z trwającym spisem ludności podajemy kilka praktycznych porad.
Rachmistrz powinien posiadać legitymację. Legitymacja zawiera - nr legitymacji, imię, nazwisko, teren działania (gmina), okres ważności, podpis i pieczątka Dyrektora US, Pieczęć US, podpis posiadacza, zdjęcie posiadacza, logo CBS). Legitymacja jest ważna z dowodem osobistym.
W związku z trwającym spisem ludności podajemy kilka praktycznych porad.
Rachmistrz powinien posiadać legitymację. Legitymacja zawiera - nr legitymacji, imię, nazwisko, teren działania (gmina), okres ważności, podpis i pieczątka Dyrektora US, Pieczęć US, podpis posiadacza, zdjęcie posiadacza, logo CBS). Legitymacja jest ważna z dowodem osobistym.
Identyfikacji rachmistrza można dokonać poprzez infolinię – dzwoniąc pod numer 800 800 800 – bezpłatny z telefonów stacjonarnych lub 22 44 44 777 – dla połączeń z telefonów komórkowych, płatny zgodnie z cennikiem operatora.
Dodatkowo dane rachmistrza można również zweryfikować w urzędzie gminy.
Ankieter, który dzwoni do respondenta powinien przedstawić się respondentowi – podać następujące informacje:
imię i nazwisko,
jednostka/instytucja organizacyjna call center, w określonym Wojewódzkim Biurze Spisowym , do której należy Ankieter,
identyfikator Ankietera.
Powinien poinformować respondenta o sposobie uzyskania jego numeru telefonu.
A także poinformować respondenta o możliwości oraz sposobie uwierzytelnienia Ankietera:
podanie numeru telefonu (800 800 800 – bezpłatny z telefonów stacjonarnych lub 22 44 44 777 – dla połączeń z telefonów komórkowych, płatny zgodnie z cennikiem operatora), pod którym respondent może potwierdzić tożsamość Ankietera.
Rachmistrz może nas odwiedzić w terminie od 8 kwietnia do 30 czerwca 2011 roku. Nie będzie wcześniej wywieszonej, podanej informacji o konkretnej dacie spotkania. W przypadku gdy rachmistrz do nas zapuka, a w danej chwili nie mamy czasu, to możemy się umówić w innym dogodnym terminie. Jednocześnie jeżeli rachmistrz nas nie zastanie w domu, to może do nas zadzwonić ankieter z call center po to, aby umówić wizytę rachmistrza.